söndag 31 juli 2016

Sista söndagen

Bildresultat för magsjuka bild

Sitter här å mår kräkilla, tyvärr... dessutom självförvållat dåligt mående,
vi bestämde oss för att köpa pizza,
jag vet att risken är stor att jag mår sämre,
men nån gång ibland känns det som om det är värt risken...

Eller näää nu efteråt känns det inte som om det var ett bra genomtänkt val.

Bildresultat för nalle puh





Vi har i alla fall haft besök,
Js äldsta systers son Jonas kom förbi,
så jäkla nice - happy days,
jag har ju känt honom sedan slutet av 80talet,
då Jonas var en söt liten grabb,
numera är han trebarnsfar och drygt 30 (född 1983)
men fortfarande en fin grabb,
Jonas är alltså kusin till Elin och storasyster C.




Jag är väldans glad att jag väntade till att Jonas körde vidare innan jag började må sämre.


"dagens Frost"


7 kommentarer:

BP sa...

Jonas är fortfarande en "söt liten grabb". Snygg är han också om ag får säga så.

Ledsen att pizzan ställde till det för dig. Men som du vet - man mår som man förtjänar;-) Även om du inte förtjänar att må dåligt såklart.

PS. Har givit upp att reda ut era familjeförhållanden. Det verkar så himla "invecklade" och krångliga...;-) DS.

znogge sa...

Så mysigt med så fint besök! Hoppas magen skärper till sig i dag!

Kram

"LillaSyster" sa...

En glad och busig Frost!
Det är inte lätt det där med maten.... men nu kommer det väl att dröja tills du äter pizza igen.
Ha en fin första augusti! Kram

Ama de casa sa...

Trevligt med såna finbesök :-) Och Frost levererar som vanligt :-D

Hoppas du mår bättre idag!

Ami sa...

Så kul att han kom på besök :)
Men trist med din onda mage :( Hoppas du känner dig bättre snart!
Kram

Anonym sa...

så himla roligt med sånt besök o hopas du mår bättre nu vännen usch för sånt <3

Nilla sa...

Det är konstigt vilket sug man kan få efter pizza och andra grejer magen inte uppskattar. Kram