lördag, juli 09, 2016

Promenader och Månadens Mål


Promenaderna fortsätter, bara att gå, gå, gå...


Promenad nr 12
torsdag 7 juli
vecka 27





Första gången Elin cyklar för i år... en ny cykel dessutom,

Promenad nr 13
torsdag 7 juli
vecka 27




Promenad nr 14
fredag 8 juli
vecka 27












Under juli månad har jag som mål att gå 30 km ihop med the dogs

fredag 1 juli - 1.5 km
lördag 2 juli - 1.9 km
söndag 3 juli 1.5 km
måndag 4 juli - 1.8 km
tisdag 5 juli - 1.3 km
onsdag 6 juli - 1.4 km + 1.6 km
 torsdag 7 juli - 1.9 km + 1.5 km  
fredag 8 juli - 2 km

Typ 16.5 km om jag nu har räknat rätt... siffror är inte min bästa vän, 
om jag nu har räknat rätt... så borde jag ha stor chans att lyckas med detta,



7 kommentarer:

Ama de casa sa...

Ser himla härligt ut! :-)

Men Elin cyklar? Jag tycker det ser ut som om hon också går där på bilderna... ;-)

Du kommer att greja det - duktigt! :-)

"LillaSyster" sa...

Du kommer att lyckas och vad härligt att Elins arm är så bra att det funkar att cykla. Jag har precis kommit hem efter en 4 mils tur på cykel, det fick bli dagens träning. Kram

znogge sa...

Ja, nu går det som på räls! Bra jobbat :D

Kram

Ami sa...

Det kommer att gå galant!
Härligt med promenader :)
Kram och trevlig lördag

Decdia sa...

Det är riktigt bra jobbat!

BP sa...

Å vilken fin promenadväg du har! Det är ju en fröjd att gå där tycker jag. Å jag är helt övertygad om att du klarar dina 30 km!

PS. Siffror är inte min grej heller. Dyskalkyli kallas "sjukdomen", som jag åberopar vid väl valda tillfällen;-) DS.

Nilla sa...

Härliga bilder :-)