fredag, juli 08, 2016

Promenader och Månadens Mål




Promenad nr 8
måndag 4 juli
vecka 27





Promenad nr 9
tisdag 5 juli
vecka 27




Jag å Bullen gick å mötte Elin när hon varit på aktivitet i tisdags,

Promenad nr 10
onsdag 6 juli
vecka 27





Promenad nr 11
onsdag 6 juli
vecka 27












fredag 1 juli - 1.5 km
(så jäkla mycket mygg det var inte kul att vara ute)

lördag 2 juli - 1.9 km
(vansinnigt med mygg, om myggen sög fett å inte blod skulle jag icke klaga)
 
söndag 3 juli 1.5 km

måndag 4 juli - 1.8 km

tisdag 5 juli - 1.3 km

onsdag 6 juli - 1.4 km + 1.6 km

Så under dessa sex första dagarna i juli har jag lyckats gå ungefär 11 km
* om jag nu har räknat rätt * 

Då har jag ju bara typ 20 km kvar innan jag når mitt mål,
30 km promenad med the dog under juli månad, 

6 kommentarer:

"LillaSyster" sa...

Grattis! Himla bra jobbat! Ha en bra eftermiddag och en fin helg. Kram

znogge sa...

Bra jobbat av er :D

Kram

Ama de casa sa...

Duktigt jobbat! :-)

Han verkar vara lite buskablyg där på första bilden, Frost... Haha! :-)

Nilla sa...

Bra jobbat :-)

FREEDOMtravel sa...

Bra jobb! Jag skulle också behöva en hund för att gå ut och gå lite mer tror jag! ;) (Men det är svårt att ha en hund när man reser mycket)

BP sa...

Duktigt! Bra jobbat där du och Elin!