onsdag, juli 20, 2016

Promenader och Månadens Mål


Promenad nr 18
Tisdag 12 juli







Promenad nr 19
Fredag 15 juli







Promenad nr 20
Tisdag 19 juli







Under juli månad har jag som mål att gå 30 km ihop med the dogs

fredag 1 juli - 1.5 km
lördag 2 juli - 1.9 km
söndag 3 juli 1.5 km

måndag 4 juli - 1.8 km
tisdag 5 juli - 1.3 km
onsdag 6 juli - 1.4 km + 1.6 km
 torsdag 7 juli - 1.9 km + 1.5 km 
fredag 8 juli - 2 km
lördag 9 juli - 1.3 km
söndag 10 juli - 2.3 km + 1 km 

tisdag 12 juli - 1.7 km
fredag 15 juli - 2.7 km

tisdag 19 juli - 1.8 km

Jag har hittills under Juli månad lyckats gå drygt 2,5 mil
(ifall jag nu har räknat rätt)

Lite galen är jag ju... 
jag gick en promenad på 1.5 - 2 km med Frost ihop med en kompis,
men då jag varken tog nån bild 
- hade inte kameran med - 
eller mätte sträckan vi gick så räknas icke den promenaden... 
Yes jag är galen,
men det är ju så att finns det inte bildbevis... ja då har det icke hänt,

8 kommentarer:

Ama de casa sa...

Du är snart framme! Duktigt gått :-)

znogge sa...

Bra jobbat och snart är målet nått!

Kram och kämpa på nu :D

"LillaSyster" sa...

Räkna du den där promenaden! Jag cyklade 7 mil idag på morgonen och det utan bildbevis! Så det tänker jag räkna till ett pass. (Nu finns ju turen registrerad på Strava genom cykeldatorn/gpsen. Men jag har inte tid att stanna och fota, jag var ju tvungen att ta mig hem innan dagen leverans med kattmat kom med postleveransen! Och tänk jag hann. Fick ändå ett ofrivilligt stopp på ca 5 min då det var broöppning över kanalen. Ha en fin kväll! Kram

"LillaSyster" sa...

Grattis, du är ju snart i mål skulle det stå med!! =) Kram igen då

Nilla sa...

Du är jätteduktig som sliter så. Kram

BP sa...

Nu är du lite hårt mot dig själv tycker jag. Du har ju kompisen som vittne - alltså har promenaden hänt;-) Å du kommer ju att överträffa målet med råge om du fortsätter gå resterande dagarna den här månaden.

Days by Johanna sa...

Ja finns det inte bildbevis så har det inte hänt...! :)

Ja vi hade det bra och Hugo hade det toppen hos farmor och farfar så en win win situation för alla! :)

Freja sa...

Så flitig du är! Här hoppas jag Pokemon Go ska ge mig anledning att gå ut och promenera.