onsdag, juli 20, 2016

Krabbelurer

Varken rubrik eller bild har med inlägget i sig att göra 😜
Ligger å funderar på dagar som har passerat å tänker att livet är för tillfället relativt okey

Pappas mående är typ stabilt
Även om han till å från är virrig å inte riktigt har "alla hemma" så att säga ,,, här om dagen upptäckte han plötsligt att badkaret var försvunnit å frågade min mor när hon plockade bort badkaret och varför 😶
Badkaret blev ju bortflyttat innan pappa kom hem från Sjukstugan Vårdavdelning för typ sex sju veckor sedan
Största problemet just nu är... förutom jag har kilovis med tvätt att ta hand om på det ena eller andra viset... är att min mor är så superstressad att hon riskerar "gå in i väggen", bryta ihop å inte längre orka

För tillfället är min 08a syster med döttrar i Åsele på besök de kom igår å de bor i en stuga på campingen

Idag ser det ut att bli ännu en fin solig sommardag ☀️☀️

7 kommentarer:

lenaiwales sa...

Försvann min kommentar?

lenaiwales sa...

Försvann min kommentar?

Ami sa...

Jag förstår att det är jobbigt för er alla att ha det så här! Och speciellt för din mor som ser hur sin man förändras!
Skönt att din syster har kommit. Då blir det kanske lite avlastning för dig!
Kram

Veiken sa...

Skönt med lite avlastning för er när systern har kommit! Hoppas att din mamma orkar! Kramar

znogge sa...

Så skönt att din pappas mående är stabilt!

Kram

yasmine mamma till dennis och angelina sa...

Ingen fara med frågor om hennes hår hehehe.
Låter som du har mycket tankar och ja jag vet hur det är.
När min x man låg cancer sjuk de var tufft som satan, man ska känna att man räker till mm.
Förstår att saker är tufft för din mamma är man lite äldre också kanske man inte orkar på samma sätt som man gör som ung.
ja livet är inte alltid lätt, men tur de är någorlunda stabilt.

Nu ska jag laga mat här hemma
kraaam min vän

Nilla sa...

Skönt att du får lite avlastning även om jag förstår att tankarna ändå är hos mor och far. Kram