lördag, juli 30, 2016

Kort = bilder, sommar


Med "sommaren är kort" menar jag icke längden på sommaren...
juli månad är 31 dagar,
utan kort = bilder,

Idag lördag, 
sista lördagen i månaden juli, 
mår jag tyvärr sämre...
jag anser inte att jag förtjänar att må dåligt,

Men förutom att jag sover skitdåligt,
vaknar typ varannan fem minuter,
så värker kroppen något så fruktansvärt,
jag är inte bara välanvänd å utsliten...

Alltså förutom sömnproblem och envis värk så bråkar min mage.

Idag har jag tänkt göra mycket, mycket lite och om möjligt ännu mindre än så.



Jag tycker det är så jäkla otäckt,
Frankrike och Belgien är hårt drabbade.

Jag fortsätter min "sommaren är kort"


Åtta bilder 15 - 17 juli
Åsele Marknad



 Altanhäng...


 Elin med "sin storebror" - genom kärlek

 Våran Erik till högert


Elin med sin fina svåger Robin

7 kommentarer:

znogge sa...

Nu är jag med! Härliga sommarbilder :D Hoppas måendet blir bättre.

Kram

Ami sa...

Hoppas verkligen att du snart mår bättre igen!
Kram

BP sa...

Nu förstår jag - fyndigt:-)
Hoppas att du snart mår bättre. Som du säger - låt andra jobba och gör ingenting själv. Det är inte helt fel att låta andra skämma bort en när man inte mår bra...

"LillaSyster" sa...

Hoppas att du kan vila dig i form idag då! Slumra lite på dagen, men inte för mycket så att du vänder runt på dygnet. Härliga kort. Kram

Decdia sa...

Vad trist att du inte mår bra, du får göra som jag och bara ta det lugnt idag. Krya på!

Ama de casa sa...

Jahaja, haha! Där föll polletten ner :-)

Trist att du ska må så dåligt...
Kram

Lapplandsjäntan sa...

💕