torsdag, juni 16, 2016

Vad jag läser under 2016


 

 

Boklista

1. Lögnaren av Nora Roberts (vecka 2)
2. Det fördolda av Hjorth Rosenfeldt (vecka 3)
5.  Fjällgraven av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
6. Den stumma flickan av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
7.  Snövit ska dö av Nele Neuhaus  (vecka 8)
8. En förtrollad ö av Nora Roberts (vecka 8)
9.  Himlen är alltid högre av Jonas Moström (vecka 9)
10.  Höstoffer av Mons Kallentoft (vecka 10) sportlov
11.  Blodläge av Johan Theorin (vecka 10) sportlov
12.  Skuggorna av Katarina Wennstam (vecka 11)
  14. De underkända av Hjort, Rosenfeldt (vecka 13)
  15. Utmarker av Arne Dahl (vecka 14)
16. Skumtimmen av Johan Theorin (vecka 14)
17. Andra andningen av Sofie Sarenbrant (vecka 15)
18. Visning pågår av Sofie Sarenbrant (vecka 17)
19. Ole Dole av M.J Arlidge (vecka 20)
21. Vågspel av Ann Rosman (vecka 24) 

Vågspel 
En helt ny bekantskap,
kom i postlådan som en "månadensbok" från bokklubb ihop med Det andra ansiktet av Mari Jungstedt, en helt okey bok... kommer att läsa fler av samma författare,


Vad jag ska läsa nu...
vet faktiskt inte, har en trave böcker liggande i trappen,
ett stort irritationsmoment för J...
han förstår inte varför jag har böcker som ligger i trappen,
det har ju gått lite trögt att läsa senaste veckorna,

2 kommentarer:

Ama de casa sa...

Jag har just börjat på en bok med Harlan Coben. Hans böcker gillar jag. Vad den heter kommer jag inte ihåg, och just nu har Anders snott min platta så jag kan inte kolla :-)

Misstossequeen sa...

Åh jag måste ta tag i det där med läsningen igen..