torsdag, juni 09, 2016

Promenad 41 - 49, det går långsamt framåt



Promenader, jag försöker i alla fall, det blir som det blir,
ingen mening att hänga läpp innan jag vet hur det blev...

promenad nr 41


Ibland blir ju Bullen lite konstig...




promenad nr 42








promenad nr 43




promenad nr 44



promenad nr 45


 Här försöker Bullen gömma sig lite...




promenad nr 46





promenad 47


 


promenad 48





 Som vanligt blir det en å annan bild på Frost som inte är helt okey


promenad 49 - idag 9 juni








Ser Ni att det blir allt grönare...

Jag får troligtvis vara glad om jag lyckas komma till 60 promenader

7 kommentarer:

TantGlad sa...

Vilken härlig promenad. Ser mysigt ut.

Ha en fin kväll och kram.

Days by Johanna sa...

Så härliga bilder. Tycker du kämpar på bra! Håller tummarna för 60 :)

Ja han är söt även när han är sur. Japp, det börja komma små äppeln nu i veckan, då skickar jag Hugo till dig,så han inte äter upp alla innan de är klara.

Ja Erik skall vara hemma, så han tar föräldrarledigt så hugo slipper vara själv hemma hihi,

Ina sa...

Härliga bilder. Känns inte bra att det verkar lite nonchalant med att ordna för din pappa. Trygghetslarm känns ju väldigt viktigt och kanske avgörande. Skönt att din mamma fick avlastning och förstår att du är trött. Kram

BP sa...

Har ingen koll på hundar, men visst var det Bullen som är en .... som hade problem med hälsan.

Frost (efter "Inspector Frost eller;-) ) är en vacker hund. Är det en greyhound/vinthund eller?!

Fauna och flora är inte mina starka sidor - heller;-)

Hoppas allt gick bra och du var nöjd efter samtalet med läkaren... Ja, jag vet - fortsättning följer...

znogge sa...

Fokusera på promenaderna som blir av i stället för att göra tvärtom är mitt råd! Ni har haft så mycket det här året att man på något vis blir tacksam för det lilla!

Kram

Ama de casa sa...

Bullen är visserligen himla fin och ser pigg ut nu - bra! Men jag bara ÄLSKAR bilderna på Tok-Frost. Sitter här med ett stort flin över hela fejjan :-D

"LillaSyster" sa...

Du har ju fortfarande det där underbara ljusgröna på vissa träd. Bra jobbat med promenaderna. Ha en fin lördag och jag hoppas att den blir slapp och skön för dig! Kram