torsdag, juni 30, 2016

Ny omgång promenader - 100 är målet


Misslyckades att nå målet,
jag lyckades bara fixa 52 stycken så YES ett misslyckande.

Men skam den som ger sig... nya friska tag,
nu kör jag igång igen å hoppas på bättre tur,

Promenad nr 1
vecka 25
25 juni


 







Promenad nr 2
vecka 26
28 juni








Promenad nr 3 
vecka 26
29 juni





Bonusbilder... igår onsdag



Å Yes Frost är fortfarande lösspringande... 
har man hunden under uppsikt är det tillåtet,


Bullen däremot bör helst vara kopplad då han icke  alltid lyssnar...



10 kommentarer:

Ama de casa sa...

Åh! Där är han ju - härliga Frost! Och tänk att han kan sitta riktigt fint också, det trodde jag inte :-)

Ja, Bullen är såklart också fin :-)

Jag tycker du har varit duktig med dina promenader - mer än hälften grejade du ju!

Ami sa...

De är så fina, både Frost och Bullen :)
Kram

znogge sa...

Lycka till med nya delmålet! Går det så går det ;-)

Kram och kämpa på!

yasmine mamma till dennis och angelina sa...

hejje hejja lycka till med målen...
du grejade mer än hälften, se de possitivt.
Hoppas du får en fin dag
nu ska jag laga mat
kraam

FREEDOMtravel sa...

Det är aldrig försent! Vi tränar i perioder, men just nu har vi kommit av oss eftersom Peter har ont i ryggen och jag har problem med huvudvärk. Men snart så... hoppas vi!

BP sa...

Med tanke på hur du har haft det på sistone så tycker jag att du ska vara otroligt stolt över dig själv att ha hunnit med så många promenader!

Å sååååååå skönt att höra att allt gick bra i Lycksele!

ullie sa...

ja det är ju inte konstigt när du e iväg hela tiden <3 men du är duktig så kämpa på .
va skönt att allt gick bra kraaaaaaam

Freja sa...

Kul att få se Bullen alert igen!

Annie sa...

Härligt att du ändå fortsätter kämpa på med promenaderna!
Håller med dem andra, du gör ju så mycket annat också, så det är förståeligt :)

Sv: Tack så mycket!
Roligt att du tycker det :)

Kram

Nilla sa...

Inte dåligt att få ihop 52 promenader ändå. Lycka till med nya omgången. Krsm