måndag 27 juni 2016

27 juni






Det lär bli en lång dag... förhoppningsvis går det snabbare än vad som är sagt.

Jag ska idag vara med min far på Sjukstugan från 7.30 till 17.00,
känns ju inte som det mest roliga... men nödvändigt, bara å gilla läget.

Eftersom J ska vara politiker från kl 14 ska Elin vara hos mormor,
hur länge Elin blir hos mormor beror ju på hur länge jag å pappa är på Sjukstugan, 
å hur länge J är politiker... den som först blir "ledig" får ta hem Elin.

En liten Elin med morfar & mormor för typ 5 år sedan

Pappa/morfar juni 2011

Tack för att Ni röstar på mig.

Min blogg är nr 26, på listan, man kan rösta en gång per dygn. 
 


Cliffhanger... en bild från igår



12 kommentarer:

Ama de casa sa...


Vilken dröm att få en kram av självaste glassgubben :-)

Hoppas allt går bra idag!
Kram

"LillaSyster" sa...

Tur att Elin är en stor tjej som förstår att ni måste vara iväg, fast att det är sommarlov. Hon och mormor får säkert en trevlig dag tillsammans. Sen hoppas vi ju såklart att ni blir klara snabbt på sjukstugan. Kram

znogge sa...

Då hoppas jag att allt ska gå riktigt bra i dag för din pappa och att logistiken fungerar.

Kram

Days by Johanna sa...

Lång dag för er där, hoppas det ger något. Och att du har en bra bok med så du kan fördriva tiden när ni har håla :)

ina sa...

Hoppas det går bra. Kram

Nilla sa...

Håller tummarna för att allt går bra. Kram

Ami sa...

Jag hoppas allt har gått bra för din pappa idag!
Kram

BP sa...

Hoppas allt gick till belåtenhet på Sjukstugan och att de kunde hjälpa din pappa!

Åsså skrattade jag gott över: J ska vara politiker från kl 14:00. I mitt nästa liv blir jag politiker, helt klart;-)

Freja sa...

Jag hoppas allt gick bra med din pappa på sjukstugan och att det inte blev allt för sent!

TantGlad sa...

Hoppas dagen gick bra för er. Det är ju kväll nu.

Fina bilder att titta på.

Ha det så gott och kram.

ullie sa...

hoppas allt gick bra idag o inte drog ut jätte massa på tiden. ja glömmer ju jämt rösta på den där =(

fin tisdag vännen kramar om

Annie sa...

Lång dag för dig igår, hoppas det gick bra ändå med allt :)
Fina bilder du har ;)

Sv: Varsågod :)
Ja bra med tips på alkoholfritt, har blivit lite bättre med utbud på den fronten-men det skulle vara ännu bättre tycker jag :)

Jag äter ju mina antidepressiva, så då dricker jag inget.

Kram