söndag, juli 12, 2015

Troligtvis den sista... bröllop




Nu blir det (troligtvis) den sista bilden från bröllopet,
ifall jag nu inte börjar fylla på med bilder som jag själv tagit... men så länge jag har en trilskande, bråkig och osamarbetsvillig dator blir det noll bilder från kameran,
så länge blir det mobil/Instagram bilder eller snodda, lånade & kopierade bilder. 
 

 Bruden med sina föräldrar,
bilden lånad av brudens mor, fotograf/mobilbild brudens faster,
denna bild har brudens mor lagt ut på Facebook,
jag har lov att lägga ut den i min blogg.

7 kommentarer:

DEcdia sa...

Bruden är verkligen vacker, hon ser ut som en älva!

znogge sa...

Vilken vacker bild och jag håller med Decdia om bruden!

Kram

Ama de casa sa...

Ännu en fin bild från bröllopet :-)

Veiken sa...

En jättefin bild. Bruden ser så ung och skir ut! Vackert! Kramar

Ami sa...

Bruden är jättevacker! Håller med de andra att hon ser ut som en älva :)
Kram

TantGlad sa...

Så vacker brud och ett vackert par. Jättefin bild.

Kramkram.

Freja sa...

Så vacker brud, och jag känner mig urgammal, när till och med brudens mor ser ut som om hon vore min dotter...