lördag, juli 04, 2015

Elin & Kladdkakemuffins


Bilder, idag lördag

 

Jag rörde ihop kladdkakemuffins och Elin hjälpte till på så vis att hon slickade skålen ren,
 
 

En Elin hemma i vårt kök,


Jag mår fortfarande inte speciellt bra,
faktiskt så känner jag mig sjuk,
ute har jag bara varit det allra mest nödvändiga då jag tycker det varit kyligt,
jag har följt Frost ut så han fått "gå på toa" annars bara varit inne.

Till middag blev det väldans avancerar... eller inte,
stekt grillkorv med bröd och strips till Elin & J,
mer fantasi än så hade jag inte.
Det var vad som fanns hemma... att handla något till middag idag gick bort.

6 kommentarer:

TantGlad sa...

Kladdkakemuffins lät ju jättegott och annorlunda.
För övrigt. Krya på dig vännen
En varm kram påre.

Decdia sa...

Här blev det macka till både middag och lunch, det var för varmt för annat! :)

Ama de casa sa...

Om du behöver hjälp när du bakar såna där nästa gång så säg bara till - jag är en fena på att slicka skålar :-)

Hoppas du mår bättre idag!
Kram

Ami sa...

Kladdkakemuffinsen såg smarriga ut :)
Och stekt korv med strips går alltid ner!
Kram

znogge sa...

Det enklaste är oftast det godaste! Jag hade inte tackat nej :-)

Kram

Nilla sa...

Det är inget fel på korv och bröd när orken tryter. De fick ju mat :-P Kram