onsdag 8 juli 2015

Bröllopet, bild/snott & kopierat


Var (trots allt) med på vigseln (vilket jag tyckte var viktigast) lämnade Fredrika då det vigseln var över, jo jag körde själv... jag var troligtvis inte riktigt en godkänd bilförare på vägen hem,
men jag å Frost tog oss hem välbehållna å har vilat de senaste timmarna.


bilderna har jag snott på Facebook,
bilderna har brudens föräldrar tagit,
förhoppningsvis är det okey att jag har snott bilder å lagt ut här i bloggen,
om inte får jag väl plocka bort dem en annan dag.
Elin & J har nämligen inte kommit hem än,
jag lämnade Fredrika och bröllopet vid 15tiden då vigseln var över.

10 kommentarer:

Ami sa...

Vilket fint brudpar! Och verkligen roligt att du orkade närvara vid vigseln :)
Kram

"LillaSyster" sa...

Så fina!
Kul att du kunde åka =)

Nilla sa...

Vad härligt att du orkade vara med på vigseln. De är jättefina <3

znogge sa...

Vilket vackert brudpar! Så roligt dessutom att du kunde vara med på vigseln :-)

Kram

Therese sa...

Så fina de var! Och skönt att du mäktade med att delta vid själva vigseln. Hoppas vi får se några närbilder bilder på Elin med senare, för hon var väl brudnäbb? ❤️

Ama de casa sa...

Vad bra att du klarade av att vara med på vigseln!

Fina bilder! Särskilt den sista - molnen är så magiskt vackra tycker jag. Självklart brudparet med :-)

Katarina sa...

Helt ok att du lånat min bild på brudföljet.

Decdia sa...

Åh vad fint! Och så vacker bruden var, sagolik!
Vad skönt att du orkade vara med på bröllopet.

nalta norrland sa...

Tack :)

Vano sa...

Åh vilket vackert brudpar! Gillar verkligen den första bilden, de borde förstora upp den :)