torsdag 11 juni 2015

Vad jag läser under 2015



Boklista
 
En bok i veckan, 52 böcker på ett år är mitt mål...

 1. Lejontämjaren av Camilla Läckberg (vecka 2)
2. Stalkern av Lars Kepler (vecka 4)
3. Dödlig besatthet av Nora Roberts (vecka 7)
4. I kroppen min av Kristian Gidlund (vecka 8)
5. Och bergen svarade av Khaled Hosseini (vecka 9)
6. Stjärnfall av Nora Roberts (vecka 10) sportlovsveckan
7.  En mörkare himmel av Mari Jungstedt & den norske författaren 
Ruben Eliassen (vecka 10) sportlovsveckan
8. Journal 64 av Jussi Adler-Olsen (vecka 12)
9. Doft av rosor  av Nora Roberts (vecka 13)
10. Ni älskar dem inte av Belinda Bauer (vecka 13)
11.  Märkta för livet av Emelie Schepp (vecka 15) påsklovsveckan
12. Mellan fyra ögon av Denise Rudberg (vecka 15) påsklovsveckan
13. Kockskola för ensamma hjärta av Marita Conlon-Mckenn (vecka 17)
14. Mer än en blick av Nora Roberts (vecka 18) harlequin bok = snabbläst
15. Stormvarning av Nora Roberts (vecka 18) harlequin bok = snabbläst
16. Fånga fantasin av Nora Roberts (vecka 19) harlequin bok = snabbläst 
 17. I vargavinterns land av Cecilia Ekbäck (vecka 22)
  18. Vita Spår av Emelie Schepp (vecka 23)
19.  Svarthuset av Peter May (vecka 24)

Bildresultat för böcker bild

8 kommentarer:

znogge sa...

Du har verkligen hunnit med många läsvärda och bra böcker!

Me and my wonderful kids sa...

Tack för din fina feedback hela tiden, uppskattas verkligen! :-)

DEcdia sa...

Du är jätteduktig med läsandet!

Ami sa...

Vad du är flitig med att läsa :) Jag är periodare när det gäller böcker!
Kram

Ina sa...

Önskar att jag läste så mycket. Heja dig.

Ama de casa sa...

Oj vad du läser! Jag är i en "läser-inte-så-mycket-period" just nu... :-)

nalta norrland sa...

Som jag sagt förut, jag har inte mycket till liv... men så länge jag kan läsa är jag nöjd.

TantGlad sa...

Detv måste vara jätteskönt att kunna och Ha ro till att läsa så mycket.
Du är duktig på att läsa.
Haven underbar torsdag.