onsdag 3 juni 2015

Vad jag läser under 2015



Boklista
 
En bok i veckan, 52 böcker på ett år är mitt mål...

 1. Lejontämjaren av Camilla Läckberg (vecka 2)
2. Stalkern av Lars Kepler (vecka 4)
3. Dödlig besatthet av Nora Roberts (vecka 7)
4. I kroppen min av Kristian Gidlund (vecka 8)
5. Och bergen svarade av Khaled Hosseini (vecka 9)
6. Stjärnfall av Nora Roberts (vecka 10) sportlovsveckan
7.  En mörkare himmel av Mari Jungstedt & den norske författaren 
Ruben Eliassen (vecka 10) sportlovsveckan
8. Journal 64 av Jussi Adler-Olsen (vecka 12)
9. Doft av rosor  av Nora Roberts (vecka 13)
10. Ni älskar dem inte av Belinda Bauer (vecka 13)
11.  Märkta för livet av Emelie Schepp (vecka 15) påsklovsveckan
12. Mellan fyra ögon av Denise Rudberg (vecka 15) påsklovsveckan
13. Kockskola för ensamma hjärta av Marita Conlon-Mckenn (vecka 17)
14. Mer än en blick av Nora Roberts (vecka 18) harlequin bok = snabbläst
15. Stormvarning av Nora Roberts (vecka 18) harlequin bok = snabbläst
16. Fånga fantasin av Nora Roberts (vecka 19) harlequin bok = snabbläst 
 17. I vargavinterns land av Cecilia Ekbäck (vecka 22)
  18. Vita Spår av Emelie Schepp (vecka 23)
 
 Vita spår (inbunden) 

Vita Spår var en helt okey bok,
jag tycker dock icke den var lika bra som Märkta för livet vilket är första boken i denna serie,
Märkta för livet är den första delen i serien om åklagare Jana Berzelius.
 
 Bildresultat för böcker bild

3 kommentarer:

Decdia sa...

Trist att den inte var lika bra... Hoppas den går an i alla fall!

fia sa...

Tack gumman för tipset.
Det lutar åt en blomma av någe slag.
Hur går det med allt?
Tänkte idag när det blåste som mest att undra hur du fixar sånt. Jag ogillar det bara men inte mer än så.
Kram

Life of Johanna sa...

Ja jag är super glad för jag vann, Hugo kommer ha stor nytta av sakerna snart