lördag, juni 06, 2015

Snott & kopierar



7 kommentarer:

Veiken sa...

Jag förstår att det är så! Jag har aldrig haft hund, men min dotter har två och dom är älskade! Kramar

Life of Johanna sa...

Härlig bild! :)

Förstår du vill ha sol och värme, hoppas den kommer snart. Ja maj var kallt i hela sverige verkar det som.

Ami sa...

Ja, i allra högsta grad lämnar de tassavtryck i hjärtat. Vi var förtvivlade när vår kungspudel lämnade oss på grund av sjukdom och ålder. Vi grät länge, länge efteråt. Både Patrik, Max och jag. Och vi pratar fortfarande ofta om honom, fast det är flera år sen han fanns hos oss. Men på sätt och vis finns han fortfarande. Han står i vårt vitrinskåp :)
Kram

TantGlad sa...

Så sant.....Visst lämnar de tassavtryck i våra hjärtan våra fina pälsklingar. Dom är ju familjemedlammar som vi älskar.

Sv: tycker åxo midsommarafton skulle va Sveriges nationaldag. Det är ju den dagen vi känner i våra hjärtan för.

Trevlig och glad mids.....Nej, Nationaldag menar jag. Det regnar hos mig i Sundsvall åxo.
Kramkram.

znogge sa...

En hund är som en familjemedlem! Den saken är säker :-)

Ama de casa sa...

Så sant, så sant :-)

Fyrtiotaggare sa...

<3