lördag, juni 13, 2015

Bilder igår fredag


Bilder


 

 

Igår fredag var vi på Wärdshuset och skolavslutningslunch,
vi har som tradition (började med detta då Elin gick ut sexårs) att vi går ut och äter efter avslutningen.

J packade husvagnen å tog med sig sin bror å drog i väg till Strömsund


Roligt för J att få ta husvagnen ut å campa lite... det har han ju längtat efter hela vintern,
att dessutom få umgås med sin far å hans fru, sin bror å andra släktingar,
samt 70 års kalas gör ju inte helgen sämre.

Ärligt så är jag glad att jag slipper husvagnsåkandet,
jag har tyvärr noll lust att åka ut med husvagn i nuläget,
delvis beroende på vädret och Frost... men det finns även andra anledningar.



 

 

Okey tänker väl Frost... händer det inte mer kul nu så då vilar jag.

 

Elin å Frost

7 kommentarer:

Ama de casa sa...

Vi campade mycket förut. I tält. Men nuförtiden blir det mest hotellcamping :-)

znogge sa...

Vilken trevlig tradition! Den får ni hålla fast vid :-)

Decdia sa...

Mamma och jag brukade också alltid gå ut och äta efter skolavslutningen, mysigt!

vanessa andersson sa...

såå fina bilder :)

fia sa...

Samma här inget mera åkande.
Hur är det? ?
maila om du vill.
Finns mycket bra med att stanna hemma med.
Kram

Ama de casa sa...

sv: Anders klarade filtkastet galant! Tur att det bara var till första våningen den skulle... :-)

Nilla sa...

Vilken mysig tradition :-)